هیچی خارج زایمان میکنیم
با مردم کاری ندارن از چی میترسی
خوبه تهرانم نیستی
با مردم کاری ندارن ک نترس خداروشکر تقاص خون این همه جونم داد خودش ب درک واصل شد اینا بخاطر ماها جنگ و راه انداختن پس با ما هیچ کاری ندارن ب خودت و کوچولوت استرس نده ایشالا ازاین ب بعد زندگی خیلی خیلی بهتری خواهیم داشت
خیلی سخت من همش میگم اگر زایمان بیمارستان هاخراب بشن دکترم نباشه خوشبحال اونایی ک بچه هاشون بغل شون توشکم نمیفهمی چی به چی
😕🥲بسه دیگ چقد استرس بکشیممم
با مردم کاری ندارن نترس
اتفاقی نمیوفته اخبار رو کامل قطع کن
فک کن هیچی نیس و زندگی عادیتو بکن
ازچی میترسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.