بچه ها من خیلی میترسم اینجا بمونم شما چیکار میکنید؟

۵ پاسخ

شهر ما نسبتا ارومه خبری نیس

من اومدم گیلان
خدایی خبری هم نیس

عزیزای دلم امن ترین جا برای ما خانوما خونا خودمونه که هم استرس کمتر داره هم از بحث این روزا دوریم چون هرجا بریم راجبع ایم مساعل صحبت میکنن

هرجا بری همینه دیروز روستای نزدیکمون زدن شهر روستا همه جا دارن میزنن ولی تهران موقعیتش خیلی بده اگه میتونی برو روستا یاجایی غیر از تهران

اینجا کجا منظورته؟؟ ایران؟یا گهواره

سوال های مرتبط