ولی مایی که بچه ی کوچیک داریم خیلی گناه داریم….

۹ پاسخ

بر باعث و بانیش لعنت
جوری شادی میکنن انگار آمریکا الان میاد همه شون رو بغل میکنه و جیبشون رو پر از دلار

نترسید تا خدا نخواد برگی از درخت نمیوفته

کاش بچه نمی‌آوردم نگاهش میکنم دلم میسوزه

منم دوتا دارم. واقعا سخته. اینقد. فکر و خیال میکنم

واقعا این حق ما نبود

همه گناه دارن جانم
جان همه عزیز
خدا رحم کنه

من فرستادمشون روستا مامانم اینا روستا خونه دارن میرن اونجا

😭😭😭😭😭😭

😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۳ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ سالگی
مامان ...ماه مامان ...ماه ۲ سالگی