مامانا شما چه امادگی هایی دارید تو این اوضاع

۱۱ پاسخ

مای بیبی شیر خشک ( حتی اگه کوچولوت شیرخشکی نیست)دارو هم واسه خودتون هم کوچولو
کنسرو بیسکویت خشک مثل ساقه طلایی
مدارک (شناسنامه هاتون و..)
همرو تو ی ساک اماده بزار

من سه تا کیف جمع کردم چون دوتا بچه دارم ولی فقط دو قوطی شیر خشک و دوبسته پوشک دارم حالا نمیدونم بیشتر لازم میشه یا نه

هیچی.حتی شیر خشک هم دوتا دارم

هیچی ی بسته فقط پوشک داره بچم😭فکرشم نمیکردم اصنن
ولی الان پاشدم یه ساک واسه پسرم اماده کردم و قرص و داروهای ضروریو جمع کردم و آبم برداشتم چندتا بطری اگه قطع بشه..💔

فقط یه ساک برای بچه

من تنها آمادگی که دارم اینه که ۵ تا بسته پوشک خریدم😭

هنوز هیچ امادکی ندارم هییج هم جمع نکردم برا بچه ها😰

چیشده

هیچی.
تا ببینیم چی میشه

من از استرس دارم میمیرم فقط😓

هیچ امادگی نداریم فقط یکم وسیله برای پسرم در دسترس گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۷ ماهگی