۵ پاسخ

نه بدتر شدن ۲ تاشون

پسر من خیلی رفلاکسش شدید بود اصلا واسش تاثیری نداشت دیگه دکترش داروهاشو عوض کرد

آره خیلی خوب بود

رفلاکس چجوریه من پسرم کولیک خیلی شدید داره

اره عالیه من دوماه ب بچم میدم

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی