من کیدیزول
ببینید تو خواب به اونجوربچه ها شیربذید قول میدم وزن اضافه کنن
کیدیزول دادم یه کوچولو بهترشد ولی دکترش میگفت همیشه بایدبدی
شربت فاموتدین
من اس امپرازول عالی بود
نکسپید با دومپریدون
کیدیزول حس میکنم داروی خشنی من بچم باهاش وزن نگرفت فقط خوابش بهتر شد
ولی با این دوتا شکر خدا وزن داره میگیره ولی بازم خوابش یک ساعت یا چهل دقیقه هست در روز.قبل رفلاکس دوساعت میخوابید حداقل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.