۶ پاسخ

من کیدیزول

ببینید تو خواب به اونجوربچه ها شیربذید قول میدم وزن اضافه کنن

کیدیزول دادم یه کوچولو بهترشد ولی دکترش میگفت همیشه بایدبدی

شربت فاموتدین

من اس امپرازول عالی بود

نکسپید با دومپریدون
کیدیزول حس میکنم داروی خشنی من بچم باهاش وزن نگرفت فقط خوابش بهتر شد
ولی با این دوتا شکر خدا وزن داره میگیره ولی بازم خوابش یک ساعت یا چهل دقیقه هست در روز.قبل رفلاکس دوساعت می‌خوابید حداقل

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی