مامانا از کیدیزول هم جواب گرفتین؟؟ واسه رفلاکسه

۲ پاسخ

اگه استفاده کردی خوب بود اطلاع بدین

من که یبار دادم اینقد از نفخ گریه کرد که پشیمون شدم گفتم بزار همون رفلاکس باشه

سوال های مرتبط