تو شرایط جنگ بیمارستان نمیبندن خیالت راحت
عزیزم تو کدوم جنگ بیمارستانارو تعطیل کردن که این دومیش باشه ؟
مگه بیمارستان رو میبندن اخه😐
تورو خدا یکم فکر کنید بعد حرف بزنید
همین الان آماده باش دادن برای نمام بیمارستانهای کشور و اینکه مرخصی پزشکها و پرسنل درمان لغو شد و همه باید برن سر کار
احتمال زیاد بیمارستانها شلوغ میشه ولی تعطیل اصلا
هفته ۳۰ مگ نیستی چرا یک ماه
تحت هیچ شرایطی بیمارستان رو نمیبندن
بیمارستان هیچوقت نمیبندن خیالت راحت
آخه مگه بیمارستان ها بسته میشن
هر جا بسته بشه بیمارستان ها بازن
چرا اینقدر استرس به خودتون و بچه تو شکم تون میدید
توکل تون به خدا باشه و خودتون بسپارید دست خدا
تو ۸ سال جنگ نبستن چی میگی دختر 😅
تنها جایی ک بسته نمیشه بیمارستانه خیالتون راحت مگه میشه ببندن اخه
مگه میخای هشت ماهه بزایی میگی یه ماه برا من یه ماه مونده
شوخی نکن🫠🫠🫠بینارستان رو چرا باید ببندن
عزیزم تو کدوم کشور تابه حال شنیدی زمان جنگ بیمارستان بسته شه نگران نباش و به خودت استرس نده
مگه بیمارستانم بسته میشه
نگران نباش
خدا بزرگه عزیزم
الحمدلله که هنوز راه داری تا پایان
توجنگ ایرانوعراقم بیمارستانو نبستن چرا جو میدی بابا ریلکس باش
عزیزم تا یکماه همه چیز درست شده برای منم یکماه مونده اما بسپار بخدا من که اگر همین امروز هم بود زایمانم باز نمیترسیدم کلا استرس به خودت نده بگو همه چی درست پیش میره
کاش من هم وسط تهران بودم بچم دنیا میاوردم
ولی الان نشستم تو خونه استراحت مطلق و هزار تا ترس از دست دادن
عزیزم استرس نده به خودت و نی نی توکل به خدا کن.
پس ما چی بگیم که چند روز دیگه زایمانمونه؟
من حتی دلم نمیاد نی نی رو اذیت کنم بهش استرس بدم!
از صبح فقط دارم پیام انرژی بخش میدم به مامانا
الان هفتت پایینه این اضطراب باعث افزایش ضربان قلب و فشار میشه تو هفته شما هم اصلا خوب نیست
یکم به کوچولوت فکر کن اون از یه نوزاد هم کوچولوتره یه لحظه دست و پاشو تصور کن چقدر کوچیکه؟
دلت میاد با این افکار منفی اذیتش کنی؟
از اخبار و آدم های منفی تا حد ممکن دوری کن تلویزیون و اینا نگاه نکن بخاطر اول فرزندت بعد خودت
عجب گرفتاری شدیم من دو بار باردار شدم
هر دو جنگ رو هم دیدم اغتشاش رو هم
خداااا😭😭
هیچی تو خونه میزاییم😂☹️
بیمارستان بسته نمیشه
ن عزیزم نگران نباش اون همه طول نمیکشه مطمئن باش
بسته نمیشه نگران نباش
بیمارستان چرا باید بسته بشه مهمترین جا نگران نباش
شانسماعهههه دیگه🥺
بیمارستان چرا ببندن😂تنها جایی بازه بیمارستانه
تو بدترین شرایط هم بیمارستان ها باز و کارشون انجام میدن
بیمارستان تو هیچ شرایطی بسته نمیشه
این همه مریض بدحال و شرایط خاص اونجاست
الانم که تو این وضعیت آمار مجروح و .. بالا میره تازه نیرو بیشتر میکنن
نترس عزیزم خدا بزرگه
میریم سراغ سوجان
توی خونه زایمان میکنیم خدا ب داد ما سزارین ها برس
از استرس دارم میمیرم
دوماه مونده
استرس نداشته باشید با دکترم تماس گرفتم گفت تمام عمل های غیر ضروری و زیبایی و کنسل کردن فقط برای زایمان و خدایی نکرده تصادف اتاق عمل میرن و تجهیزات هم دارن خیالتون راحت
دقیقا منم خیلی میترسم هفته۳۱هستم
منم نگران همینم که نتونم سزارین کنم🥺
مگه میشه بیمارستان بسته بشه ؟ چرا الکی به خودت استرس میدی ؟
بیمارستانا هیچوقت نمیبندن عزیزم، همیشه آماده باشن پروتکل بحران دارن
خیالت راحت بیمارستان بسته نمیشه عزیز خدای ماهم بزرگه
هیچ وقت بیمارستان بسته نمیشه
ما ک نزدیک زایمانیم چی بگیم خواهر بچه های ما چی میشن انقد ما استرس کشیدیم امسال
منی که ۸ روز مونده چی بگم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.