۹ پاسخ

سزارین باشی دوماه
طبیعی باشی دو ماه و نیم

مگه ان تی ندادی تاریخ زده

دو ماهه

دوماه

دو ماه عزیزم

هشت هفته یعنی دوماه

دوماه

تو سونو انتی تاریختون مشخصه دیگه

دو ماه دیگه مونده

سوال های مرتبط

مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته چهلم بارداری