۴ پاسخ

برا هویچ اضافه کن ولی سیب زمینی نه

من نریختم خیلیم هم دوس داشت ولی سنگینه زیاد نده

میشه ولی بهتره چون کمکیه و میخوایم ب بچه یاد بدیم اب خود سیب زمینی و هویج رو ک توش پختی رو بریزی رقیق کنی

من نمی کنم میشه اضافه کرد ولی من یه بار کردم حس کردم بوی بد گرفت اما شیر خشک خوشمزه اش می کنه

سوال های مرتبط