۶ پاسخ

من ابتامیل ۱ دادم

مند نان گرفتم نمیدونم خوبه یا نه دخترم ببلاک میخورد

کدوم بیشتر تپلی میکنه وحساسیت نمیده؟

من گیگوز یک دادم

من یه هفته اول ببلاک دادم بعدش دیگه نان

من نان ۱ دادم تا الآنم همون رو میدم

سوال های مرتبط