بعد فکر کن ناخواسته هم بوده باشه😂
هااابخداا 😂😂
نمیترسی تهرانم هستی؟
دقیقا عزیزم
حکمت خداروشکر
من بعد سه سال اقدام امسال باردار شدم ان شالله که خودش حافظ و نگهدارشه🤲🤲
من بچه اولم با اومدن کرونا باردار شدن با دنیا اومدنش واکسنش کشف شد این بارداری با جنگ وگرونی
رفتی سونو نی نیت چی بود
ما توی کار و زندگیمون هم دچار یه تحول طوفانی هستیم🥹
جهان ما یه دفعه متحول شده
خدا حافظ همگی باشه
ای خدا این چه شانسی من سر دختر قبلیم همینکه جواب آزمایشم اومد گفتن کرونا اومده بدشم کرونا گرفتم چقدر عذاب کشیدم حالا اینم دومیش خدایا خودت به هممون رحم کن مواظبمون باش🤲😭
و منی که ده سال بچه نخواستم نمیدونم چرا احساس کردم بچه میخوام 🤣🤣🤣🤣
اره واقعا من سر پسرمم سال ۹۹ باز با کرونا گیر بودم😭
یعنی بدی کردیم درحق این طفل معصوم😭😭😭😭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣من اولین اقدامم دقیقا فرداشبش زدن! دیگه ولش کردم اوضاع اروم شه ببین من فک میکنم بخاطر بچه منه چون دی اقدام کردم😄😄😄
چه بارداریییی
من نامزد شدم کرونا عروسی کرونا الانم بارداری جنگ
یه روز خوش ندیدیم به مولا
پدرم دراومد دیگ از این همه استرس و تنش از یه طرفم برادرم تصادف کرده عمل داره بیمارستان تهران موندیم چه خاکی بریزیم تو سرمون 😔
چه تایمی گذاشتیم حامله شدیم یکسره اخبار منفی و جنگ
من فقط نگران تو دلیمم
بدنیا هم اومده بودن باز یجور نگران بودیم باز الان خوبه چسبیده به وجودمون هرجا باشیم جاش تو دلمون امنه
همینو بگو😂😂😂
من که استراحت مطلقم
هنوز درامای خانوادگیمونو هضم نکرده بودم و بدنم داست بهش واکنش میداد که درامای سراسری شروع شد 🤣💔
دقیقا از صبح میگم خدایا این چه بارداری بود فقط استرس خدا میدونه این بچه چی بیرون میاد
اره دقیقا باید اینروزارو یاد داشت کرد بعدا براش تعریف کنیم😅🤦🏻♀️
شما تکون خوردن بچه هاتون حس میکنید من بعضی وقتا حس نمیکنم
آره واقعا خدا خودش کمکمون کنه
اره بخدا😢
انگار داریم خواب میبینیم کاش میشد کمی لذت برد از این دوران
دقیقااا بیچاره بچه هامون خیلی غصه میخورمم 🥲🥲
😮💨😮💨😮💨😮💨
دقیقا …
🤣واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.