۱ پاسخ

همون تب بر باشه کافیه دیگ! پلارژین هم میخوای بخر! من فقط برا تبش شیاف و شربت خریدم برا بچه سرلاک هم میرم بخرم خدایی نگرده دست رسی به غذا نباه بچم گرسنه نمونه

سوال های مرتبط

مامان مبینا مامان مبینا ۲ سالگی