من شیرینی خوردم تا حرکت کرد
سرفه و خنده از ته دل جواب میده
خرماااا
سرفه و خنده از ته دل جواب میده
سرفه و خنده از ته دل جواب میده
سرفه و خنده از ته دل جواب میده
رانی خوب بود
مویز خوبه
ی چیز شیرین باید بخوری
منم نی نیم همکاری نمیکرد دکتر گفت برو نوشابه مشکی بخور و بیا
منم نی نیم همکاری نمیکرد دکتر گفت برو نوشابه مشکی بخور و بیا
من بامیه میخورم حرکت میکنه
لواشک بخور
باز بود وای من آنومالی دارم فک کنم همه جا بستس
بستنی هم خیلی خوبه اگربخوری
منم نی نیم همکاری نمیکرد دکتر گفت برو نوشابه مشکی بخور و بیا
خرماو بامیه خوبه
رانی هلو بخور
رانی انبه یا هلو بخور خیلی جواب میده
دختر منم همینطور بود ۳ بار رفتمو اومدم تا تکون خورد🤣
نوشابه
رانی و نوشابه بخوری سریع واکنش میده
سلام اره ناشتا باید باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.