رفلاکسی ها بهتره از ۴ شروع بشه
من پسرم ۳ ماه و ۳ هفته اش بود شروع کردم دیدم اذیت میشه ندادم
یک هفته است دارم
حریره بادوم میدم اونم شبا
صبح ها پودر بیسکویت با شیر خشک مخلوط میکنم میدم
من شیرخشک میدم ولی کمکی شروع نکردم
میگن دو برابر بشه وزن بچه باید شروع کنی
من رفتم دکتر گفت شروع کن خودم نمیخواستم قبل ۶ ماه شروع کنم
با مشورته. بدون مشورت با پزشک بهتره شروع نکنی
برا بچه های رفلاکسی از ۴ ماهگی کمکی شروع میکنن
اینایی که شیر خشک میدن از چهارماه شروع میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.