چيزي نيست جاش تنگ شده رفته تو حالت سفاليك يا بريچ،منم هفته ي پيش تكوناش واسم ضعيف شد بعد سنگينيشم روي مثانم حس ميكردم،سونو ان اس تي دادم دكتر گفت نرماله،بعد گفت سفاليكه،احتمالا واسه شما هم افقي بوده حالا عمودي شده
واسه منم اینجوریه انشاالله طبیعیه
واسه منم همینجوری شده😩
منم اینجوری شدم یه هفتس🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.