شیر بخور
کمبود آب باعث گرفتگی شدید مخصوصا ساق پا در خواب میشه، آب زیاد بخور، نشسته آب بخور نه ایستاده، کم کم بخور نه یه دفعه و حجم زیاد، چون اگه حجم زیاد یه دفعه بخوری همش سریع دفع میشه
امیدوارم خوب بشی ولی سرخود هیچ قرص مکملی در بارداری مصرف نکن
منم اینجوری میشم. دکتر گفت طبیعیه.
در ضمن حتی ویتامین ها رو بدون تجویز دکتر نخور چون اگر بدنت نیاز نداشته باشه و میزانش در بدنت زیاد بشه میتونه باعث نقص های مادرزادی بشه
نمیفهمم بعضیا چجوری اینقدر راحت میگن منیزیوم بخور و ...
باید با دکتر یا مامای مراقبت مشورت کنی که سوابق پزشکی و آزمایش هات رو دارن
من تو خواب یهو بدنم یا پاهام میپرن
وای منم سر بارداری اولم اینجوری بودم منیزیم میخوردم ولی اونقد تاثیر نداشت همش از خواب میپریدم جیغ میزدم بنده خدا شوهرم هعی ماساژ میداد تا یکم اروم شه
دردش چطوریه مثل ضعف وقتایی هست که پریودی
ویتامین D را حتما بخور ببین بهتر میشی؟
سلام
منیزیم بخور
به خاطر کمبود کلسیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.