۸ پاسخ

قرص منیزیم باید بخوری
منم مچ درد گرفتم خود رفتن داروخانه منیزیم گرفتم دارم مصرف میکنم

وای من سر دخترم اینجوری میشدم خداروشکر ایندفعه اصلا پام نگرفته موقع خواب.رفتی دکترت بگو قرص مینویسه خوب میشی نمیدونم چ کمبودی باعث میشه رگ پا گرفته بشه یادمه ب دکترم گفتم قرص نوشت خوردم دیگ پام نمیگرفت

و منی ک صبی شوهرم داشت میرفت اومد بالا سرم یهو خودموکش دادم پام قفل کرد حالا دوتایی پای منو گرفته بودیم من جیغ میزدم😂😂😂😂اصن ی وضعی بود

شب قرص منیزم بخور

منم خیلی پام میگرفت تو خواب اصن خیلی بد بود از رون پام تیر میکشید تا پایین روزی ی دونه موز میخورم بهتر شدم

اره طبيعيه من بارداري قبليم اينجوري ميشدم

اخ اخ نگو
جرات ندارم پاهامو بکشم درجا قفل میکنه 😢

واااای منم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی