۴ پاسخ

قطره سدیم کلراید بگیر

قطره سدیم کلراید بگیر

هر ۶ ساعت حتما بریز کاری نداره که تو هر سوراخ بینیش یه پاف بزن

دکتر‌گفت زیر ۶ماه اسپری نه فقططط قطره

سوال های مرتبط