۲ پاسخ

آب نیست، شیره. سینه ها داره شیر تولید میکنه. اگر بوش کنی متوجه میشی که بی بو نیست، چون آب بو نداره ولی ترشح سینه اگر شیر باشه بو داره

نه نترس

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی