۶ پاسخ

داره شیر تولید میکنه😍😍

طبیعیه سعی کن تحریک نشه و بهش فشار نیاد

شیر هست، آب نیست. چون بو داره ولی آب بو نداره

ترشحات که طبیعی هست

ترشحات که طبیعی هست

نه بابا چه خطری. سینه ها میخوان شیر تولید کنن

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی