ناهار چی دادین به بچتون؟

۲۱ پاسخ

آبگوشت

ماکارونی

پلو مرغ و بادنجون

من ماکارانی درست کردم هنوز نخوردن خوابیدن چون قبل خواب تخم کفتر دادم پسرم دوتا خورد خوابید

کلم پلو با گوشت قلقلی

پوره گوشت و سیب زمینی

حلیم داشت

کوکو سبزی

کوبیده مرغ و سیب زمینی سرخ کرده

سبزی پلو با میگو خیلی دوس داشتن

پلو ماهی

قرمه سبزی

کته و ماست

زرشک پلو بامرغ

تخم مرغ اصلا دل ودماغ ندارم

از صبح دارم دور خودم میچرخم ناهاری ک دو ساعته اماده میشد هنوز دم نکردم عدس پلو گذاشتم هم سحر هم ناهار پسرم

لوبیا پللو داشتم موادشو د ادم

براش پاستا درست کردم نخورد اصلا

اوبیا پلو داشتم از موادش بهش دادم

براش پاستا درست کردم نخورد اصلا

شیر برنج دادم سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان گندم🥺🧿 مامان گندم🥺🧿 ۱۶ ماهگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی
مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی