ناهار جناب فندوق
شما ناهار چی دادین

تصویر
۱۴ پاسخ

وای من عاشق سیب زمینی ربی ام
دخترمم میخوره😍😍

نوش جانش
کباب تابه ای

پسرتون ۱۹ آذر به دنیا اومده؟!
پسر من ۱۸ آذر 😁

نوش جان ❣️
ما ماکارونی فرمی داریم که پسرم بتونه خودشم برداره بخوره..
و اینکه پسر منم عاشق زیتونه 😊

نوش جونش
چند کیلوعه نی نیت عزیزم ؟
قدش هم بی زحمت بهم میگی ؟

سیب پوره با ماست محلی و پونه خیلی دوس داره

رشته پلو

نوش جونش گوشت تنش
نون مایت

خودش میتونه بخوره یا خودت میدی

برنج و قیمه

ما عدسی

ماکارونی

کتلت با کمی گوجه

.نوش جون .ما قرمه سبزی

سوال های مرتبط

مامان سامین❤ مامان سامین❤ ۱ سالگی