وای من عاشق سیب زمینی ربی ام
دخترمم میخوره😍😍
نوش جانش
کباب تابه ای
پسرتون ۱۹ آذر به دنیا اومده؟!
پسر من ۱۸ آذر 😁
نوش جان ❣️
ما ماکارونی فرمی داریم که پسرم بتونه خودشم برداره بخوره..
و اینکه پسر منم عاشق زیتونه 😊
نوش جونش
چند کیلوعه نی نیت عزیزم ؟
قدش هم بی زحمت بهم میگی ؟
سیب پوره با ماست محلی و پونه خیلی دوس داره
رشته پلو
نوش جونش گوشت تنش
نون مایت
خودش میتونه بخوره یا خودت میدی
برنج و قیمه
ما عدسی
ماکارونی
کتلت با کمی گوجه
.نوش جون .ما قرمه سبزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.