ببرش حتما دکتر
نفس تنگیش حس میکنی زیاده حتما ببر بیمارستان اکسیژن بزارن براش شاید ریه ش عفونت کرده
پسر منم اینطوری شده امروز بردم دکتر شربت کتوتفین و اسپری داد
ببر دکتر چک کنه
شاید مجاریش به خاطر سرما بسته شده. قطره بینی بزن واسش.سدیم کلراید ضرری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.