۵ پاسخ

ببرش حتما دکتر

نفس تنگیش حس میکنی زیاده حتما ببر بیمارستان اکسیژن بزارن براش شاید ریه ش عفونت کرده

پسر منم اینطوری شده امروز بردم دکتر شربت کتوتفین و اسپری داد

ببر دکتر چک کنه

شاید مجاریش به خاطر سرما بسته شده. قطره بینی بزن واسش.سدیم کلراید ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی