این شربت کسی میدونه براچیه

تصویر
۵ پاسخ

من باردار که بودم بخاطر سوزش معدم اینو میخوردم

واسه معده

برا سوزش معده هم خوبه

برامن برا رفع یبوست میدادن تو حاملگی

واسه معدس عزیزم جلوی اسید معده رو میگیره فوری اثر میکنه من ۹ ماه بارداریو با این شربت موندم عصای دستم بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری