شربت الگراکس فکسوفنادین برای چیه کسی میدونه

۱ پاسخ

واسه حساسیته عزیزم..من ب دخترم دادم
۲بار ک سرماخورد دکترش فکسوفنادین داد...عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۶ ماهگی