۲ پاسخ

دکتر من گف از همون روز اول میتونی ببندی . خودشم تو بیمارستان برام کمربند محکم بست
ولی بعدش من گاهی اوقات میبستم تا الان که کش ۲۵ سانتی خریدم دوختم اونو میبندم همیشه
شکمم هم خداروشکر داره جمع میشه

فقط خشک میکردم با دستمال
دکتر یه رژ لب ویتامینه داد الوعه ورا بود گفت بزن رو خط بخیه برای اینکه جاش بره ششصد تومنم جا کرد بهم اصلنم جاش نرفت
واسه ورمت دایمیتیکون بخور نفختو میبره ولی من دو ماه گذاشته هنوز شکمم هست با اینکه بستم
تا چهل روز سعی کن زیاد محکم نبندی من فقط یه شال دورم میبستم

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد