برای خوش لعاب شدن قیمه چیکار کنم

۱۴ پاسخ

رب و لپه‌رو باهم‌سرخ کن
از انورم یکم‌سیب سرخ شده بریز توش

پیاز رنده زیاد بزن

پیاز و رنده کن وسرخ کن وسیب زمینیم خلال کن بریز توش

پیاز رو حتما رنده کن رو رب رو تفت بده با روغن بعد اضافه کن خیلی لعابش خوب میشه

حتما پیاز رو ریز ریز خورد کن یا رنده کن ، پیازت زیاد باشه

فقط پیاز زیاد

پیاز زیاد بریز توش ،یکی دوتا سیب زمینی متوسط رو پوست بکن بریز داخل خورشت قیمه تا پخته شه ،بعدش کامل پوره کن و بریز داخل خورشت ،اینجوری غلیظ میشه


دقت کن سیب زمینی کامل له له شه

پیازو بیشتر کن لعاب دار میشه

پیاز رنده کن یدونه گوجه ام رنده کنن

یکمی از لپه‌ی پخته شده رو با گوشتکوب کاملا له کن بعد بریز تو خورشت خیلی نباشه که خورشت سفت نشه

من اول گوجه فرنگی چرخ شده رو با رب قاطی میکنم و جداگونه میپزم
بعد از تفت دادن پیاز و مرغ و یه ذره فلفل دلمه ای و سیب زمینی و لپه، گوجه فرنگی رو اضافه میکنم، خیییلی خوش لعاب و خوشرنگ میشه مخصوصا اگه یه ذره بیشتر زردچوبه بریزی

پیاز بیشتر بریز رند کن بعد ولی با گوشت سرخ کردی کمی ارد بریز توش خیلی خوب میشه

لپه هارو حتما تفت بده با گوشت و پیاز
و از آخر. روپ و پودر هل و گلاب و آبلیمو تفت بده بریز داخل

😂😐😐

سوال های مرتبط

مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان فرداد مامان فرداد ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری