چرا واقعا باید ذخیره کنید؟این کارتون اصلا درست نیست وقتی شما ذخیره کنید شاید یک نفر نیاز به یدونه شیرخشک داشته باشه یا حتی ی بسته پوشک
منکه هم از شیر هم از پوشک گرفتم فقط شبی یه شیشه شیر گاو محلی میدم
من هیچی نگرفتم چون از قبل همیییییشه بفکر اینده هستم و درحد ۴.۵ تا از هرکدوم کنار دارم چون هیچکس از فردا خبر نداره
من از ترس اینکه یهو شیر تو داروخونه کمیاب بشه یاهردلیلی هرماه سهمیه شونو گرفتم گذاشتم کنار
پوشکم قبل گرونی چندبسته گرفته بودم فعلا چندتا دارم
تا بعدم خدابزرگه ایشالا هیچی کمیاب نشه و همه بتونن برا بچه هاشون تهیه کنن
هرچی از قبل داشتم همونه
چرا هجوم ببرم ب فروشگاه ها؛ان شاالله کمبودی نخواهد شد
نصف کمتر شیرخشک دارم و ی بسته پوشک
موندم اگ اینجا هیچی ذخیره نکرده و نمیکنه و عیب میدونه اینکارو
پس اینایی ک دارن میخرن و داروخونه ها شلوغه کی هستن.
ظهر شوهرم رفت قطره اهن پسرم بگیرهمیگه صف بودع تا دم در .
زر مفت میزنن.همه دارن میخرن..هرچیری شوخی بردار باشع شکم بچه ک نیست.
حالا من خودم اول ماه 8تا سهمیشو گرفتم.الان دیگ پیگیر نیستم.
ولی اگ یکجا نگرفته بودم صددرصد میرفتم.پیدا میکردم.
واقعا چرا باید ذخیره کنید؟منی ک یدونه شیر خشک ندارم از ظهر دارم میگردم نیست ک نیست حداقل دوتا پیدا میشد تا کم کم از شیر بگیرمش
نکردیم ازقبل٢ تا داشتم
بچم شیر نمیخوزه پوشک هم یه بسته داره که اونم استفاده کردم کم مونده هیچی ذخیره ندارم 🥴
واقعا متاسفم واسه اونایی که مثله قحطی زده ها هجوم میبرن سمت یه سری چیزا که موندم دلیل شون چیه ،چقدر ذخیره کنید مثلا نهایتا یک ماه؟اصلا بخواد مردم رو بزنه قبلش رو سرتون وایمیسته اجازه میگیره مثلا نیم ساعت فرصت میده برین از خونه ؟ نونوایی جای خونمون رو تو تایپیک هام ببینید، بقران از صبح همینه
ما ۲تا دونه داریم قراره شب یکی بخریم ... قرار نیست انبار کنیم لطفا لطفا به اندازه نیاز خرید کنید چ پوشک چ هر چیز دیگه ای
شیر خشک که نمیدم دیگه، پوشکم اصلا دخترم نداشت ۳ بسته کلا گرفتم از جاهای مختلف یه ۳۰ تاهم از قبل داشت
از شیر ک گرفتم پوشکم از قبل داشتم چند بسته
یدونه شیرخشک دو تا پوشک
هیچی همونا که تو خونه داشتم هموناس
هرموقع تموم شد میرم میخرم قهطی که نمیشه دیگه
ما کلا وسایل پر مصرف رو کلی و زیاد میگیریم تو خونه هست، دیگه اینجور موقع ها نمیگیریم. مثلا نواربهداشتی، دستمال کاغذی و شوینده کارتنی میخریم. مختص الانم نیست کلا از اول زندگیمون اینجوری بودیم. مثلا ۴۰ تا بسته پوشک دارم تو خونه که هیچکدوم قیمت جدید نیست، از خیلی وقته گرفتیم. شیرخشکم ۱۰-۱۲ دارم. سهمیه خودشو گرفتم گذاشتم کنار.
من دو تا دونه از قبل داشت گذاشتم تو کوله ی اضطراری
هیچی
پوشک از قبل دوتا دارم همین
من هیچ شیرخشک ندارم
شیر یدونه دارم، پوشک قبلا سه بسته گرفته بودم
هیچی...
میخای ا کم کم میتونی از شیر بازش کن که استرس تامین شیر خشک هم نداشته باشب
۱۲ تا شیرخشک فعلا پوشک نخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.