والا من بطور خودکار ارومم
با اینکه شرایط محل تولدم جالب نیست
بخاطر بچه ام
ولی ی سری بیشعور و وطن فروش و عقده ای ک ارزوی جنگ دارن باید باشی جلو دهنشون رو گِل گرفت
یعنی اینا وقت منو میگیرن
نباید رهاشون کرد باید خوابوند تو دهنشون
تپش قلب دارم ظهری یه موزیک خواب گذاشتم به زور اون نیم ساعت خوابیدم
دم عیدی یذره مردم اومده بودن به حال عادی بازم تشنج وارد شد صب تو خیابون انقد همه عصبی بودن همه دعوا میکردن
اگر خونتون نزدیک مراکز نظامی و امنیتی نیست نگران نباشید از خونه بیرون نرید. پنجره هارو چسب بزنید و ازشون فاصله بگیرید. آب بردارید و نون و مواد خشک.
نگران نباشید تا خدا نخواد برامون هیچ اتفاقی نمیفته.
منم تهرانم.سمت شرق...اما خب تز دستمون چ کاری میاد هیچی...فقط خدا میدونه عاقبت چی میشه..توکل بخودش
آشوب . دلم کباب برای بچه های میناب
منم تهرانم . خدا رحم کنه به ما
من خوابم میاد اما سرکارم
نگران نباش من خودمم تهرانم،جایی هم قرار نیست برم ،خدا بزرگ توکل برخدا،ی مثلی هست میگن آدم اجل ش برسه رسیده دیگ،حالا چه وسط جنگ باشی چه جمع کنی بری شهر دیگ،اگر خواست خدا باشه وسط جنگ هم خیلی چیزا پشت سر میزاری،بسپار به خودش
من حالم خوب نیست . سکوت کردم فقط دارم نگاه میکنم هر لحظه اوضاع بدتر میشه
استرس داره مگ؟
همه اینا میگذره ارامش خودتو حفظ کن
من که زنگ میزنم خانوادم خطا نمیگیره یکم استرس گرفتم خداکنه خطا قطع نشه حداقل حال خانواده هامونو بفهمیم
فقط باید توکل کنیم به خدا..
استرسی و نگراااان
من ظهر خوابیدم بیدار شدم دیدم خون دماغ شدم
فکر کنم اخرین باری که خون دماغ شده بودم ۱۰ سالم بود
شما چطورید تو تهران ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.