سلام گلم سونو رفتی ؟
اگه غربالگری هاتون مشکلی نداره اصلا نگران نباشید از بین میره
منم انومالی که رفتم کیست داشته ولی یه طرفه بود سلفری دادم خوب بود 22 هفته هم رفتم رفع شده بود ایشاله چیز مهمی نیست
ازبین میره
من بارداری اولم کیست توی سر جنین بود چند هفته بعدش خود به خود کیست از بین رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.