۵ پاسخ

سلام گلم سونو رفتی ؟

اگه غربالگری هاتون مشکلی نداره اصلا نگران نباشید از بین میره

منم انومالی که رفتم کیست داشته ولی یه طرفه بود سلفری دادم خوب بود 22 هفت‌ه هم رفتم رفع شده بود ایشاله چیز مهمی نیست

ازبین میره

من بارداری اولم کیست توی سر جنین بود چند هفته بعدش خود به خود کیست از بین رفت

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته بیستم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی