مامانای باردار امگا۳ هر روز میخورید یا یک روز در میون؟

۱۵ پاسخ

به من دکتر گفت هفته ای دوبار بخور

من دکترم گفته هفته ای دوبار بخور
شنبه و سه شنبه ها میخورم

هفته ای دو بار

هفنه ای دوبار

من دکترم تجویز نکرد

سه روز در میون

هفته ای دوبار

۲بار در هفته امگا نه زیادش خوبه نه کمش تو بارداری

هفته ای دو تا

دکتر به منم نداده فکر کنم کسایی که ماهی و میگو نمیخورن بهشون میدن

یه روز درمیون

ی روز در میون

امگا سه می‌خورید مگه دکتر من نداده

به من‌ هنوز نداده 🥹 از چند هفته شما شروع کردین؟

یه روز در میون

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیستم بارداری