۴ پاسخ

اگه رفلاکس داره ممکنه بیسکوئیت هم یه کم معده شو تحریک کنه
باز امتحان کن

من ک دادم اوکی بود

میگن بيسکوئيت خوب نیست واسه بچه

من با شیر خشکش قاطی کردم دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۳ ماهگی