۱۷ پاسخ

والا نمیدونم چی بگم خدا کمکت کنه
اگ میبینی اونجا بیمارستان و اینا خوبه برو چاره ای نیست

بروپیش خانوادت عزیزم

برو عزیز اینجا نمون

فکر کردن نداره برو پیش خانوادت

عزیزم سریع برو پیش خانواده است اینجا تنهایی برات سخت میشه کدوم شهر هستن ؟؟

سلام ی نفر برات فردا بپرسه بیمارستان ببین عملت می‌کنند ک این همه راه بری

ای خدا بدون مادرت سخته که بچه کوچیکه ات رو کی نگهه میداره

خدا خیرشون نده همرو گذاشتن تو استرس من پسرم سربازه از صبح مردم وزنده شدم تا زنگ بزنه بخاطر همون بلند شدم آشپزخونه دو شستم وتمیز کردم تا فکرم مشغول نشه الانم زنگ زد گفت نمی‌ذارن بیایم اگه توهم میدونی راه خلوته برو اونجا کنار خانواده امن تره

تو کجای قزوینی
مامان ت کجاس

سریع جمع کن برو

عزیزم برو پیش خانوادت

برو پیش خانوادت عزیزم

خدا کسی که قانون زایمان طبیعی اجباری رو مطرح کرد رو لعنت کنه.بچه تو ۴ روز پیش باید به دنیا میومد چه اسیرت کردند فقط به خاطر این قوانین چون باید جواب پس بدند.واقعا تو این مملکت پول نداشته باشی اسیری.اگه بیمه داشتی یا هزینه اشو رفته بودی خصوصی راحت همون شب سزارینت میکردند.من نمیدونم خونه مامانت کجاست ولی راه ترافیک وحشتناک.اگه زیر ۴ ساعت برو اگه بیشتر نه نرو

تو جاده خطرناکه برات
اما بچه اولت نگهداری میخواد تا روپا بشی

اونا کجان همه جا خطریه دیگه

ای میتونی بری اونجا و اونجا امن تره برو اونجا پیششون زایمان کن هواتم دارن بچتم نگه مدارن نهایتش یکی دوهفته اونجا بمون اینجا تنهایی با این وضاع چطوری میخوای از پس خودت و نوازدت و بجه ات بر بیای

حتما برو پیش خانوادت

سوال های مرتبط