۳ پاسخ

روز اول ودوم فقط...کلا نقاهتش برای پسرمن۶روز بود..بعدش حلقه افتاد و ۵روز هم پماد زدم جای حلقه اشو

دردش فقط همون روز خیلی درد نداره پسر من که خیلی خوب بود خداروشکر فقط همون تایمی که داشتن انجام میدادن یکسره گریه میکرد با اولین جیشش

مثل بند ناف
تقریبا ۷ ۸ روز بعد حلقش میوفته
اما دردش کلا یروزه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی