ما که نیم ساعت بیشتر طول نکشید
سلام نگران نباش قبل ازاینکه آمپول بی حسی بزنن بهش اسپری بی حسی میزنن درد نداره.فقط شیرتو بدوش تو شیشه آماده داشته باش که حین ختنه بهش بدی من بردم پیش دکترهادی خیلی سریع تموم کرد وهمش خواب بودبچه توهم خواب شیشه شیردادم.بعدکه بی حسی تموم شد یکم گریه کرد وتمام
بستگی به دکتر داره ۴۰ تا یکساعت طول میکشه
فقط سوزن بیحسی درد داره بعدش و رب تا بیست دقیقه طول میکشه منم خیلی میترسیدم ولی خداروشکر تموم شد
۱۰دقیقه طول نمیکشه اگه دلشو نداری تو ماشین بشین مادرتو همسرت ببرن تموم شد برو تو که وقتی گریه میکنه شیر بدی بهش آرومش کنی
فوقش یه ساعت
شنبه میبریم نمیدونم چجوری گریشو تحمل کنم فکرم درگیرشه فقط میگم زودترتموم میشد راحت میشدم
وای من از الان فوبیا ختنه کردنشو دارم 😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.