مامانا کیا سمت راست نافشون دردمیگیره؟بارچندمه دارم تجربه میکنم

۴ پاسخ

مامان جونيايى كه تواين شرايط قطع اينستا دنبال خريد باكسهاى نظم دهنده براى نى نى هاى قشنكتونيد
كارم قيطان دوزى و اكسسورى اتاق كودكه
اكه جيز احتياج داشتيد
ميتونيد در پيام رسانهاى داخلى پيام بديد
نمونه كارهامو بفرستم
٠٩٠١٢٤٢٥٣٩٧

تصویر

من سمت چپ نافم درد خیلی میسوز ازداخل نمدونم از چیه

منم همینطوری ام نمیدونم برا چیه
گاهی وقتا درد میگیره یا میسوزه

دقیقا منم همینجوریم هم سمت راست هم چپ بعضی اوقات از داخل درد میگیره میسوزه انگار چنگ میزنن

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری