عزیزم کرم که میکشی یا از شیر خودت میزنی یه آیه پلاستیک بکش روش بزار بمونه .من فقط این کار نجاتم داد جیغ میزدم از درد
عزیزم واسه منم همینه. تنها راهش اینه بزاری بخوره
قطره نیستات هم خوبه
با شیر خودت چرب کن بزار خشک شه
مرتب با صابون سر سینه ات بشور کرم شقاق سینه هیدرودرم بگیر دستمال بزار روش تا خواستی بهش بدی سینه ات بشور بعد بهش بده از من این کار کردم خوب شد کرم هیدوردرم عالی بود
رابط سینه بگیر خیلی خوبه برای وقتی که زخمه درد رو کمتر میکنه
من ک هنوز خوب نشده گلم هنوز تا استخون هام دردو میاد.اول ها ک گریه میکردم شیردادنی .چقدر هم پماد گرفتم هیچ کدوم اثر نداره
خودش خوب میشه تحمل کن اوایلش اینطوری زخم میشه
یه چیز بگم من تو زایمان اولم روغن حیوانی زدم خیلی زود خوب شد
کرم شقاق ماستلا هم امتحان کردید؟
من تعریفشو زیاد شنیدم
و اینکه چند وقته شیر دهی دارید عزیزم؟
منم مردم زنده شدم تا این سینه هام خوب شد گریه میکردم موقع شیر دادن
پماد ان ان بزن اما موقع شیر دادن خوب بشور
وقتایی که شیر نمیخوره
شیر خودتو بزن سرش
منم کرم شقاق تاثیرنداشت
اینکارتاثیرداشت ولی
تحمل فقط🥲
فقط صبر و تحمل
سینه من تازه دو هفتهست درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.