شیرخودتو حمش بزن سرسینه هات خوب میشه
کره حیوانی یکم بزن میره
بهتره اولش با سرنگ یاقطره چکون بهش شیر بدی یا اگه میدونی هم شیشه میگیره هم سینه بدوش بریز تو شیشه
روغن زرد بمال روش ی نایلون هم بذار رو زخم زودی خوب میشه🙂💕
بدش ک اومدی با پماد شقاش هیدرودرم بزن سینه هات کلا آزاد بنداز بیرون😁
ن سوتین ن لباس هوا بخوره بهش..
مال من زخم شده بود تحمل کردم بچم خورد با اب دهنش همون خوب شد
نگاه فک نکنم مثل مال من بوده ک هنوزم یکم زخمه ب مرور خوب میشه فقط این کارای ک میگم انجام بده من کاش کاش زودتر انجام میدادم نوک سینه هاتو بترسون چجوری؟
اول با آب کمی داغ بشور مالش بده یهو آب یخ بریز روش سرم شستشو بعدش
و در آخر سشوار بگیر
طبیعیه عزیزم من پمادشقاق زدم خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.