منم همین مشکلو دارم😟
من ابجیم اینجوری شده بود عسل میزد بعدش ک بچه رو میخواست شیر بده قشنگ میشست خوب خوب شد
من پماد شقاق سینه هیدرودرم میزنم خیلی خوبه
پمادچشمی
من پماد ماتیلدا استفاده کردم راضیم.
پماد شقاق سینه هیدرودرم بگیر اقتصادی ام هست نیاز به شستن نداره
پماد چشم بزن زخمش خوب میشه
امتحان نکردم ولی میگن روغن حیوانی ام خوبه بزنی به سینت
از شیر خودت بهش بزن بهترین داروهست منم مثل تو بودم ولی در کل باید دورش تموم بشه
پماد شقاق هیدرودرم عالیه دوبار استفاده کنی خوب میشه
برو داروخونه پماد برا شقاق سینه بت میدن
برو داروخونه بگو بهشون بهت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.