میترسم😭
نگران بچم هستم همش صدا انفجار میاد

۱۹ پاسخ

کنار خونه ما پایگاه هست

منم مشکل قلبی دارم از استرس نمیتونم نفس بکشم نی نی ام تکون نخورده از صبح 😭🤦‍♀️

عزیزدلم تاجایی که میتونی خودت رو سر گرم کن و تنها نباش یا برو خونه کسی یا بگو بیان پیشت اگه میتونی آهنگی مداحی چیزی بزار صدای بیرون رو نشنوی ما باید قوی باشیم توکل به خدا❤

چرا اخه توی این دوران باید حامله شیم بچمون چ گناهی داره

کدوم سمتین

استرس دارم خدایا

دقیقا تازه من نگرانیم دوبرابره یکی کنارم یکی تودلم😭الان دوتا پشت سرهم صدا اومد خیلی بد بود😭

الان که خبری نیست

کجای تهرانو زدن الان؟

صدا وحشتناک میااااد

خیلی وحشتناکه خیلی بد میزنن

کجای تهرانی

منم خیلی حالم بده خونه تنها بودم یهو صدا اومد پشت سر هم سریع اومدم مغازمون که زیر خونمونه پیش همسرم باز حالم بهتره

واااای منم.... 😭😭😭همش نگرانشم ، هدفون گذاشتم با هرتقه ای زوداهنگ پخش میکنم

عزیزدلم حق داری
ولی سعی کن به خودت تاحایی که میتونی آرامش بدی
خدا مواظبتونه

واقعا وحشتناکه

مراقب خودتون باشین😭

اوضاع چطوره

جایی نداری بری شهرستان جایی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وهفتم بارداری