سلام بچه ها کسی سونوگرافی آنومالی رفته هزینشوبگه

۲۲ پاسخ

ممنونم ازهمتون

ازاد۲۴۵۰

مال من ۱۲۰۰شدامروزم دادم

من امروز رفتم یه میلیونو صد

۲۵۶۰ ازاد

من 750 شد

1995
همون2😐

۲/۸۰۰شیراز

برو درمانگاه ولی عصر تو وکیل آباده محله دادگر من رفتم ۳۸۰ فکنم یه بار بو سنو معمولیم ۲۱۰تومن مفته برای میلیونی بدی مطلب من تحقیق کردم دستگاهاش پیشرفته و مانیتور رو به مادر داره گرون ترین سنو گرافیش زیر۴۰۰با بیمه تامین اجتماعی بدون بیمه هم فکنم زیر ۵۰۰یا۶۰۰باشه

من‌رفتم ۱ میلون ازاد

آنومالی ساده با آنومالی پیشرفته قیمتش فرق داره من 1800 دادم پیشرفته هم بالای سه و نیم هستش

سلام من با بیمه دانا هیچ هزینه ای ندادم

من با طول سرویکس۱۳۰۰امروز دادم

من با تامین اجتماعی شد۹۳۵ت

من فردا دارم میرم پیش یه فوق تخصص پریناتولوژی تو مطبش که خصوصیه حدودا سه و هشتصد شد ولی خب نامه میبرم تکمیلی پس میده بخشیش رو

۳ملیون

من سه تقریبا

۸۰۰.

از ۱۳۰۰هست تا۳۵۰۰ بستگی داره کدوم دکتر بری و دکتره چقدر بگیره

من دو هفته پیش رفتم ۳ تومن اهواز

۱۹۵۰با بیمه سلامت

.1100

سوال های مرتبط

مامان لیموعسلی😍🍋🩷 مامان لیموعسلی😍🍋🩷 هفته سی‌ویکم بارداری