۴ پاسخ

من بادوما با گرم گذاشتم دو ساعتی پوستاش کندم. بعذ با اب گذاشتم تو مخلوط کن. قشنگ یک دست صاف شد. از صافی رد کردم. گذاشتم قالب یخ داخل یخچال
هربار یه تیکه در میارم
با ارد برنج مقداری اب. میزارم خوب جا افتاد. با یکم موز له شده بش میدم

مرسی که گفتین❤️

من هم یا شیر بادوم درست میکنم هم پودر بادوم

حالا شیر بادوم ۸تا بادومو خیس کنید چند ساعت پوستشو بگیرید با نصف لیوان آب جوش بریزید تو مخلوط کن بعد از صافی رد کنید یه شیر بادوم دارید یه قاشق چای خوری آرد برنج با شیربادوم مخلوط کنید و بزارید رو شعله قوام اومد بهش کمی کره بزنید و بردارید از شعله بهش شیر خشک آماده شده با شیر مادر اضافه کنید

واسه پودر بادوم : با رنده یا پشت چای صاف کن بادومه پوست کنده و خیس شده رو رنده کنید و با آب مخلوط کنید بقیه اش مثل قبل

۱ق چایخوری آرد برنج +۱ق چایخوری پودر بادام
با ۱/۵ لیوان آب بذار رو حرارت حدود نیم ساعت بپزه
فقط بادوم رو باید پوست بکنی با پوست نباشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی