۱۰ پاسخ

نرماله دیگه

وزنش خیلی خوبه عزیزم من ۲۹ هفته و ۳ روز رفتم وزنش۱کیلو ۱۴۰ بود

لیدی میل بدمزست نخر اصلا تا میتونی قارچ کبابی بخور کره بادوم زمینی و کباب گوشت بخور مغزیجات بخور عالیه

ن عزیزم وزنش خوب بود.واسه منم ۱/۶۰۰اگ دکترت نگفته بخوری نخور‌.

کدوم سونو رفتی؟
برا من صدک و گرید نزده اصلا😐

ایخودا رفتی سونو بسلامتی خوبه دیگه نینی من 30 هفته و 2روز بود
1514

بچه از۳۲ هفتگی ب بعد خوب وزن میگیره

بنظر من تو فقط ویتامین غذا بخور این پودر ها ولکن

وزنش خوبه عزیزم 🤲🩷💞

من ۳۲هفته ۲کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری