نرماله دیگه
وزنش خیلی خوبه عزیزم من ۲۹ هفته و ۳ روز رفتم وزنش۱کیلو ۱۴۰ بود
لیدی میل بدمزست نخر اصلا تا میتونی قارچ کبابی بخور کره بادوم زمینی و کباب گوشت بخور مغزیجات بخور عالیه
ن عزیزم وزنش خوب بود.واسه منم ۱/۶۰۰اگ دکترت نگفته بخوری نخور.
کدوم سونو رفتی؟
برا من صدک و گرید نزده اصلا😐
ایخودا رفتی سونو بسلامتی خوبه دیگه نینی من 30 هفته و 2روز بود
1514
بچه از۳۲ هفتگی ب بعد خوب وزن میگیره
بنظر من تو فقط ویتامین غذا بخور این پودر ها ولکن
وزنش خوبه عزیزم 🤲🩷💞
من ۳۲هفته ۲کیلو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.