برای کم خونی بعد از بارداری چیکار کنم که خوب شم؟

۴ پاسخ

برو دکتر معصومی متخصص هماتولوژی شهرکرد برات سرم اهن بنویسه بزن بهتر میشی

هرچی توبارداری میخوردی الانم بخورتا۳ماه

شیره بخور مرتب و روزی چارده بادام قشنگ .... اسید فولیک .جگر گوشت

کپسول ففول مصرف کنید من زمان بارداری هم مصرف میکردم خوب بود

سوال های مرتبط