هیچی هر چی بخواد بشه میشه من که جمع نکردم جایی ندارم برم
هیچی نشستیم گوشه خونه جایی نداریم بریم ماشینم نداریم 😐
منکه سنگین ورنگین نشستم توخونه شامم درست کردم دارم نقی رونگاه میکنم الانم مهیار....
من مدارک و پول و دارو ۱دست لباس خودم شوهرم و دوتا برا دخترم پتو مسافرتی خشکبار ایناروگذاشتم تو ماشین دژگه پناه برخدا هزچی قسمت باشه من حدود۴۰دقیقه وقت دارم تا برم روستای همسرم دیگه هرچی شد شد دیگه
هیچی
هیچی خونه ایم همه جا همینه کجا بریم خودمونو آواره کنیم حداقل تو خونه خودمونیم
والا ما هم خونه ایم هیچ جا نمیریم چون شهرهای که بخواهیم بریم اوضاعش از اینجا بدتر الان شهر خودمون امن تر
من که خونه ام جایب همنمیرم بچه هامم سرماخورده..سحری درست میکنم
دمت گرم خداییش
اها چون نزدژک پریودمه نواربهداشتی دستمال
ساک جمع کنیم یعنی کجا بریم
آب.مدارک یکم خشکبار
جایی نداریم والا خونه ایم
هیچی.امن ترین جا خونه س.جنگ پیاده نظام نیست که بری جا دورتر
فعلا از خونه نریم بیرون بهتره.
ولی به نظرم مدارک شناسایی و یه سری لوازم ضروری مثل قرص و کمک های اولیه چیز های که میدونید ضروری هست رو تو یه کیف بزارید دم دست اگه لازم شد.اینارو برا شما میگم خودم هیچی جمع نکردم.
جای نداریم بریم موندیم خونه اخبار نگاه میکنیم
هیچی والا
هیچی
چ ساکی
والا منم باهات هم محله ای هستم ولی هیچی جمع نکردم
من مدارکو چنتا لباس جمع کردم ولی هنو جایی نرفتیم
کجا میخوای بری شهر و روستا نداره همه جا رو میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.