۹ پاسخ

شهر ما هم زدن استرس داریم

توکل بخدا کن انشالا همه چی بخیر بگذره

فقط دعا کنید میگن زنای باردار زنایی که زایمان کردن خدا به خاطر فرشته ای که داده زود اجابت می‌کنه😞

استرس نداشته باش گلم

اوا ما چه چیزا که ندیدیم ارام باش گلم

از اخبار دوری کن

صلوات بفرست
یه قاشق گلاب بخور

منم خیلی میترسم امروز سونو داشتم از ترسم نرفتم 😭😭

استرس چرا؟

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی