من اخر ۲۳ هفته رفتم
اصلا استرس نداره
من امروز دادم خیلی خوشمزه بود حالمم بد نشد تازه بازممیخاستمندادن😂
من چند روز پیش دادم .خیلی راحت بود هیچ چیز سختی نداشت یکم باید تحمل کنی گشنگی و وگرنه اون شربتش بد مزه نیس که مبخوری .اتفاقا بعد خوردنش یکم حالت خوب میشه مث اب قنده
برا من ۷ هفتگی نوشت نری خیلی بهتره اون پودر لعنتی خوشمزه ولی بعد اینک میخوری دلت میخاد بمیری از بس که حالت تهوع شدید سنگینی میاد رو دلت الان تعریف میکنم حالم بد شد فقط اینک من شنیدم میگن بعد از ازمایش گلوکوز خیلیا دیابت گرفتن من هم بعدش قندم رفت بالا
بهترین زمانش ۲۴ هفته هست ، من چون تهوع داشتم دکترم قند دوساعته بعد از صبحانه برام نوشت ، میخوای به دکترت بگو شاید جایگزین کنه برات
استرس نداره اصلا
یکم باید تحمل کنی گرسنگی وضعف رو
همین
من تو هفته شما بودم انجام بدم ولی تا ۲۸ هفته وقت هست
۲۴تا۲۸ هفته
۲۴تا۲۸هفتکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.