بچه ها تونستید شیرخشک بگیرید

۹ پاسخ

من کل اهواز گشتم برا بیومیل نیست که نیست نمیدونم چکارکنمممم

داروخونه گلدشت داره یرسر بزن اگه تموم نکرده باشه من ی نصفه دارم اگر میخوای بیا ببر

به هزار التماس ۸ تا گرفتم

من ۳ تا فقط تونستم بگیرم سپردم اگه فامیل اشنا تو داروخانه داشتن برام بگیرن

نه داروخانه کل شهر رفت شوهرم آبتامیل پیدا نکرد تا فردا هم داره بعدش نمی‌دونم چیکارکنم

آره.

منم ۵ تا گرفتم

من۴تا

اره سه تا گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان پندار😍 مامان پندار😍 ۱۲ ماهگی
مامان حامیم💙❄️ مامان حامیم💙❄️ ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان ایلهان💫❤ مامان ایلهان💫❤ ۴ ماهگی