سزارینی ها کی رابطه تونستید برقرار کنید ؟!

۹ پاسخ

بعد ۴۰‌روز‌

۳۵ روز بعد زایمان

تقریبا ۳۲ روز شد خوب بود یه کوچولو درحد یه زخم میسوخت فقط وگرنه مشکلی نداشتم

اصلا فک کردنشم برام درد اوره

بعد ۴۸ روز اصلا اذیت نشدم برعکس کیف کردم😁😁

بعد 40 روز

بعد ۵۰روز نقریبا

تقریبا ۵۰ روزگی
ولی مردم از درد
هنوزم همینجوری ام😫😫

سوال منم هست

سوال های مرتبط